Telefon: 012927900
E-pošta: servis@akoda.si
Kontaktna oseba: Damjan Novak, vodja servisa
Namenjeno partnerjem s sklenjeno vzdrževalno pogodbo.
Dostop do aplikacije za podporo na daljavo TeamViewer.
Redni vzdrževalni pregledi tehnične opreme objektov.
Zanesljivo delovanje tehnične opreme objektov.
Daljša življenjska doba tehnične opreme objektov.
Izpolnjevanje zakonskih zahtev.
Ugodnejši pogoji pri sklenitvi zavarovanja.
V skladu z veljavno zakonodajo je garancija zagotavljanje popravil vgrajenih naprav v garancijskem obdobju, ki se izvaja v rednem delovnem času in predpisanem roku 45 dni.
Servisno vzdrževanje prinaša neprekinjeno podporo, hitri odzivni čas, redno vzdrževanje in številne dodatne ugodnosti.
V idealnem primeru se vaši alarmni sistemi ne bodo sprožili nikoli. Če pride do nevarnosti, pa morajo delovati 100% zanesljivo. In temu je namenjeno servisno vzdrževanje tehnične opreme objektov.
Garancija in servisno vzdrževanje se bistveno razlikujeta.
V skladu z veljavno zakonodajo je garancija zagotavljanje popravil vgrajenih naprav v garancijskem obdobju, ki se izvaja v rednem delovnem času in predpisanem roku 45 dni.
Servisno vzdrževanje pa vam zagotavlja dostop do stalne servisne službe, ki posreduje v pogodbeno določenem odzivnem času, redno vzdrževanje vgrajenih naprav v skladu s standardi proizvajalca in številne druge ugodnosti.
Primerjava garancije in servisnega vzdrževanja:
Storitev |
Vključeno v garanciji? |
---|---|
Periodične pregled vgrajene opreme | |
Preizkus delovanja vgrajenih elementov | |
Optimizacija delovanja | |
Popravilo in zamenjava opreme v okvari | |
Intervencijski servisni poseg | |
Zagotavljanje servisa 24/7 | |
Dodatne storitve (poročila, predlogi, svetovanje…) |
Servisno vzdrževanje vam zagotavlja več pomembnih koristi, kot so: